"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Eat, Pray, Love

Monday, February 6, 2012

Eat, Pray, Love

Hello guys. What a hectic week. I got mid-semester exam last week. Overall, it was quite okay. Not too easy, not too hard. I already tried my best. Now, it's time to pray to Allah for the result. Okay, so, the title is Eat, Pray, Love. Aku bukannya nak cerita about novel or movie tuh. It's just a title. Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku letak that title. Macam tiba-tiba je terlintas di fikiran. lol. Okay, right after the exam, aku terus packing some stuff, balik rumah. This week dekat rumah, aku tak buat apa-apa pun. Memang lifeless gila lah. Yang aku buat, makan, tidur, tengok movie marathon, online. Tu je lah. So, last Sunday, aku and Neena buat Jellyfish Spaghetti. Nahh, tengok lah hasilnya dari permulaan sampailah ke ending dia :)


1) Just cucuk lidi spaghetti tuh dekat sausage yang dah dikerat-kerat


2) Then, y'all just rebuskan je sampai spaghetti tuh dah lembik. Nih tak berapa menjadi sangat sbb we all tersalah beli spaghetti. Sepatutnya kena guna spaghetti yang boleh kembang lagi. So, berhati-hati lah semasa membeli spaghetti. ;)


3) Tadaaaaaa, y'all just add up kan dengan Prego Sauce :)


"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella