"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Salam Ramadhan Al Mubarak :)

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan Al Mubarak :)


Salam Ramadhan Al Mubarak to all Muslims . 

Okay , so this is my first time , puasa without my family . Bersahur & berbuka puasa without my family . Oh my God . This year punya puasa tak sama dengan puasa tahun dulu sbb now dekat rumah , just ada my mom and my sisters . My bro dekat MRSM Kuantan , my dad is currently at Madinah . And I'm here , in this Matriculation College . Dekat sini pun not bad at all , yeah , I have friends . Lots of friends . And bazar Ramadhan dekat sini pun is quite okay . Banyak jugak lah choices kan . Petang tadi , aku rasa macam macam aku nak . Biasalah , setiap kali berpuasa , nafsu makan aku nih memuncak muncak taw . Hehee :) Aku nampak nasi minyak , aku nk nasi minyak , then , nmpk nasi ayam , murtabak, roti John, and siap ada nasi kerabu tuh . Dah lama oh tak mkn nasi kerabu . hehee . kalau balik klntn mesti dapat mkn nasi kerabu . :) So , yeah . Selamat berpuasa kepada semua yeah . Semoga Ramadhan kali ini lebih meriah , lebih diberkati oleh Allah SWT . :)


"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella