"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: photoshoot 7M1S5

Friday, July 15, 2011

photoshoot 7M1S5

Okay , hari ada class photoshoot . Agak terkejut jugak lah cz aku tak expect phooshoot class aku on Thursday kan . Mula mula , sepatutnya hari Wednesday but then , we all tangguhkan . Nasib baik aku tak pakai tudung cincai2 je . Hehee . At first , kitaorang kena buat pose spontan/candid/gila2 . Abang tuh cakap 3 frames je . But then , abang tuh tambah lagi 2 frames ! YEAY ! And then , gambar dekat  tangga . Buat muka gila2 jugakk . 2/3 frames kot . Then , kitaorang kena grab our blazers , untuk gambar formal. Aku geram je duh tengok DSLR nehh , dah lama tak pegang . HAHAA . :) Lepas dah siap semua , abang tuh cakap total RM50 dengan frames sekali . Maknanya , satu frame untuk gambar formal , and another frame untuk gambar2 spontan . Aku rasa agak mahal jugak lah . Then , abang tuh kata kalau semua org beli , dia akn bagi satu soft copy , so , semua gambar original ada . Okay lah kan. Tapi semua kena beli lah kan . Lepas dah settle semua, letak blazer, kitaorang suh abang photographer yang kelakar tu, ambik gambar kitaorang tapi just guna handphone lah kan . :)







Yang kat depan depan tuh , abang2 photographer lah . Sibukk je . :D

Lepas habis photoshoot , we all straight to the Bio Lab . Buat exp Mitosis . And then , masa lecturer takde , kitaorang sempat snap gambar . :)




"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella