"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Kayak

Friday, July 15, 2011

Kayak

Yeay , it's friday friday gotta get down on friday ! HAHA! I just love friday . Nak tahu kenapa . Sebab jadual belajaar aku just ada 2 lecures (Biology/Chemistry) and then my fav one, KOKO ! :) So we all pergi berkayak . Dekat Matrics Pahang ni ada tasik . So yeah , aku lah paling excited sekali . Ye lah kan , dah lama gila tak berendam dalam air semua kan . :) Kayak pun dah lama tak main oh . Dulu kalau pergi Island selalu main kayak dgn ayah aku . Mula mula cikgu suh berendam dulu dalam air. Buat floating lah kan . Senang je . Lagi satu ada life jacket kan . Then , we all ambik kayak masing2 . Aku & effy lah orang pertama yang berkayak . Bapak excited nya . Lepas tuh , we all buat rafting . Lecturer siap ambik gambar segala . Sporting gila . Then, lecturer tuh turun sekali , but dia naik yang single kayak lah kan . Lepas pusing satu tasik tuh , kitaorang semua berlumba . Berlumba 2 rounds taw . Bapak best gila . Then , kitaorg buat rafting again . Lecturer pun ambik gambar lagi . Kesian kat cikgu , jad photographer kami pulak . Ye lah , semua mmg gila bergambar oh . Nasib lah lecturer dapat students camni . Lepas dah siap basuh kayak semua . Kitaorang discuss nak buat xtvt on Saturday , kitaorang semua plan nak buat jungle trekking and masak2 kat dlm hutan .  Aku mmg super excited lah . Minat gila outdoor xtvt camni . Dulu pun dah selalu camping, keluar masuk hutan . Lepas dah plan semua , kitaorang nak ambik gambar from lecturer's phone, tapi mmg tak sempat ah , cz banyak gila . so, nanti lecturer nak upload dalam Fb dia . So , korang tunggu je lah eh . Nnti aku upload some photos here . 


p/s : Malam tuh I received a text from Nana, kawan aku , team Olahraga jugak , she said, yang jungle trekking tuh tak jadi cz nenek Encik Azeli meninggal dunia . SO , xtvt tuh akan di postponed kan

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella