"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Harry Potter

Monday, July 18, 2011

Harry Potter

Okay , I went to ECM with my BFF , Dalilah , and my room mate . Aku mmg plan nak tengok movie Harry Potter on that week pun kan. Cz next week , ada karnival in matrics then , another week pulak , exam UPS is just arpund the corner . So , yeah . Awal2 lagi aku dah serbu ECM tuh . Punya lah sbb nak beli tix HP yng 3D punya kn . FYI, 3D movie kita tak boleh reserved . We have to choose sama ada , nak buy it online , or dekat counter cinema . Aku tengok screen . Oh shit! 77 seats left . Yang tuh untuk show pukul 12:30 pm lah kan . Next show pukul 3.00PM , takkan lah aku nk tengok 3:00PM kan . Tak pasal2 tak boleh masuk matrics nnti . Hehee :) Then , we all dapat tempat G , maknanya row yang ke 7 dari atas lah kan . Okaylah kot kan . Then , beli barang semua , aku pun tengok lah movie tuh . Kay , mmg sedih lah kan but at the same time happy jugak . Yeah , berbaloi lah bayar RM17 kan . Hehee :) Dalam pukul 2:45PM habis , solat2 semua , terus lunch. Pergi port biasa, noodle station lah kan . :D Makan makan , then terus balik .



checkin out my phone , hope dia reply but hampeh , mamat tuh tak reply pun :'(


Chicken chicken chop ! Nom nom nom


Me :)


Dalilah 


Room mate Izati 

Balik balik je aku kena study cz esok ada exam Bio , smpai kul 3 aku study . Gila lah . Tu lah , p sangat keluar tengok wayang kan . So , movie review tuh aku buat this friday kay . Cz takde masa lah . Super busy . Story yang nih pun aku dah banyak cut . So , just wait for the next entry eh . :) Peace .


"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella