"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Rest in Peace bro :'(

Wednesday, May 11, 2011

Rest in Peace bro :'(

Okay , kat blog ni aku dah pernah post pasal pemergian Arwah Abang Harry ke Rahmatullah . Hari ni , daddy aku panggil aku masa aku tengah tercarik-carik handphone aku yang selalu hilang . My dad tengah mengadap lappy.

Dad : Shera , mari sini , tengok blog girlfriend Abang Harry ni
Aku : Ha , okay 
Dad : Tengok awek dia tulis , nah , baca tu

Aku pun duduk lah membaca blog kakak tu dengan ayah aku ada kat sebelah . FYI , kakak tu study medic dekat Jordan . Gila terror kan . Masa aku tengah baca kan, seriously kan , rasa macam nak menangis je . Tapi malu lah , sebab ayah aku ada kat sebelah . hihi . :) so , aku try tahan kan . ni aku nak baca lagi sekali lah ni . Apa kata you all baca jugak . Then , bagitahu lah apa perasaan korang ? 

Click here to read her blog . 

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella