"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Deadline PTPTN ?

Tuesday, April 12, 2011

Deadline PTPTN ?

okay . yesterday , masa aku tengah syok syok tengok movie . Ruby call aku . Dia tanya pasal PTPTN . Aku tak tahu apa apa algi sebab aku pun belum isi lagi . Then , dia bagitahu kat aku , cheq kasitahu , kena beli number pin , and tarikh tutup dia 11 hb April (semalam) . Gila cuak aku , dah lah pukul 3.45p.m. Bank tutup dalam pukul 4.30p.m . Aiseh . Aku pun check dulu lah kat internet . Then , tak jumpa pulak tarikh tutup bila . Then , dengan tshirt & track bottom , aku rush pergi bank . Ambik number . Number aku 370 . Memang lambat gila lah aku kena tunggu , sebab masa tuh baru number 330 . Damn . Tunggu tunggu tunggu . Then , kawan aku pun ada sekali , Fiffy . Dia pun cakap semua orang kata tarikh tutup 11hb April . Dia pun nak beli number pin tuh . dalam pukul 5 camtuh , turn aku dah . Beli ape semua . Balik rumah . Terus bukak website ptptn . Then , isi punya isi , dengan perut yang kelaparan (tak makan lunch lagi), sampai satu part tuh , dia tanya Uni mana (IPTA or IPTS) , then IPT apa , bla bla . Aku pun terus close ja , sebab mana dapat mana2 Uni yang aku nak lagi . Shit . Penat aku ja menunggu kat bank tu . WTF

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella