"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Career Carnival

Saturday, April 2, 2011

Career Carnival

okay , hari nih kena bangun awal dari biasa lah , sebab ada karnival kerjaya . actually , malas jugak nak pergi kan . maybe ada banyak benda lagi yang aku tak tahu pasal career and future . Carnival tuh under UIA , tapi under anak syarikat dia , International Islamic College (IIC) . Aku pergi sana pun dengan kawan aku . Sepatutnya kena bawak ibu/bapa . Tapi biar lah . Kita ni kena lah independent dah skrg . :) Pergi sana pun bukan aku dengar sangat pun . Sama je dengan carnival2 yang aku pergi under UiTM . Aku borak2 je dengan kawan2 . Discuss pasal nak pergi Gambang Waterpark lah . Itulah , inilah . hhehe :D Tu pun balik awal jugak lah . Pukul 12 dah sampai rumah . :D

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella