"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: UiTM

Saturday, March 26, 2011

UiTM

I went to UiTM with nurul , niena , aizat and our driver yang terhebat , azrul . Pergi sana pun sbb nak hilangkan kebosanan dekat rumah nih . Dapat jugak lah ilmu kan pergi Ekspo Selangkah ke UiTM . Hehe :) Mausuk-masuk je orang tuh suruh daftar semua . Then , isi form apa entah kan . Then , kitaorang pun pergilah ke booth-booth yang ada . Tengok lah apa apa yang boleh dilihat . Then , terserempak dengan kawan kelas aku , Diana . Borak2 kejap . Then , ada sorang kakak ni suruh kitaorang pergi dekat PC tuh isi form lagi . Aku agak dah . mesti website imascu.upu.mohe.gov.my . lagipun aku tak isi lagi . then isi punya isi nih lah result aku . tapi under UiTm je lah :)


You know , it's a bit frustrating sbb aku tak boleh ambil asasi sains . :( Then , pergi lah ke kaunter apa entah . Macam khidmat nasihat lah kot . Kawan aku yang minat kulinari pergi dulu . Then , baru aku tanya .

Aku : Encik ,kenapa saya tak boleh ambil Asasi Sains ha ?
Encik ape entah : Oh , awak dapat B in Biology and Physics.
Aku : Memang kena A eh Science subject kalau nak ambik Asasi tuh
Encik : Tak jugak . Tapi kita kena fikir pasal competition . Sbb ramai yang dapat straight A+ and ramai jugak yang dapat straight A , hampir 9000+ orang . 


Aku pun cakap dalam hati , "Alamak , terpaksa lah update balik borang UPU tuh . Aisehh ." 

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella