"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: yeayyy !

Saturday, January 8, 2011

yeayyy !


yeayyy ! thank God aku lulus exam berkomputer tuh . lega gilaa ! pagi tadi memang mengantuk sangat-sangat . rasa macam malas nak bangun bila niena kejut Subuh tadi . Pergi ujian tu dalam pukul 8 lebih , tapi dah kena ada dekat kedai uncle tu pukul 8 . sampai kat tempat nak ambik test tu, ada sorang je pekerja dia . tengok muka macam Pejo . I was like , "Abang dia ke nih?" . :) muka pekerja tu gila tak friendly . dah lah aku terpaksa keluarkan duit RM10 untuk ambil gambar . nasib baik lah bawak duit, kalau tak , terpaksa lah aku pinjam . hari tuh , masa kat ceramah , suruh bawa gambar passport sendiri . Aku pun bawa je lah . sampai-sampai , mamat tu cakap kena ambil gambar juga . Dah lah ambil gambar guna camera webcam je . macam lah aku tak kenal webcam tuh . aku rasa macam diorang ni nak untung je lebih . gambar tu pula , bukannya dia print , just masukkan dalam computer dia , then , dia send online je kot . tapi memang tak berbaloi lah bayar RM10 tu . Macam mahal kot . Then , masuk bilik ujian . buat lah exam tu . nervous jugak lah , takut fail kan . Kalau fail kena repeat pulak . Aku check dua kali tu . Then , tengok-tengok , result aku 49/50 ! Fuhhh . nasib baikkk . Ruby pulak dapat 50/50 ! Gila terrorrr !!! haha .. Hari Rabu ni pulak nak pergi buat L . Harap-harap boleh buat lahh ! Peace!  :)

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella