"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: A Walk To Remember

Sunday, January 23, 2011

A Walk To Remember


Lepas habis tengok cerita Bring It On dalam pukul 11.00 am , aku tengok cerita nih . A Walk To Remember . mula-mula ingat nak tengok gitu-gitu je , sebab masa tuh aku tengah duduk menyapu ruang tamu , ruang makan , semua sekali lah kan . Sambil-sambil duduk menyapu tuh , pandang-pandang lah kat TV kan . hehe :) Lepas habis menyapu tuh , aku pun duduk lah , tengok lah movie nih . "Movie lama nih . Daripada takde movie lain tu , baik aku tengok je . Entah-entah best" . Seriously , tak sia-sia tahu tengok cerita nih . Memang best gila ! Romantic , Sad . Semua ada . True Love. Lagipun Mandy Moore yang berlakon . You guys patut check out movie nih . Yeah , memang movie nih dah lama , tahun 2002 tak silap aku . Tapi movie nih memang best lah . Movie nih based on the novel tahun 1999 . 



i love the part "To be at two places at once" . One of my favorite movies . :)

"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella