"" ○|▲ FEEL the VIBES ϟ: Room ! Room

Saturday, January 1, 2011

Room ! Room



I wish I could have a nice bedroom just like this , I don't want to share it with my sister , Niena . cause she's super messy person . heee :) macam lah aku nih tak messy . :D hari nih aku kemas bilik . tak habis pon kemas lagi sebenarnya . aku asingkan kertas-kertas yg nak di recycle , kemas wardrobe yg sangat2 bercampur aduk . Cadar tak tukar pon lagi , bilik pon tak sapu lagi . 



F**k you bitches ! Sorry readers and followers , bukan nak tujukan kat korang . nih aku tujukan kat bitches yang buat aku fedup , buat aku menangis , buat aku sakit hati . Tiba-tiba je kan aku tulis pasal nih . Masa aku kemas bilik, tiba- tiba aku ternampak satu kertas . dah koyak-koyak pon kertas tuh . aku pon baca lah . banyak gila perkataan-perkataan yang tak baik ditujukan dekat aku . kata aku perempuan simpanan lah , apa lah . what the heck they were talking about ? super silly . I won't forgive you forever . Remember that bitches!



"If you keep on believing, the dream that you wish will come true" - Cinderella